NYE BERLINGO VAREBIL
Nye Berlingo varebil er utstyrt med nettbaserte løsninger og førerassistentsystemer som gir økt komfort, og fås med ulike motorer.
Det gir deg en enda bedre kjøreopplevelse.
Alle priser er eks. mva. Inkl. lokale frakt/leveringskostnader med forbehold om feil og endringer.
Fordeler med Berlingo varebil
Nye Berlingo varebil har ny utvendig og innvendig design:
- Oppdatert frontdesign og ny logo i tråd med den nye merkeidentiteten
- Ny innvendig design med blant annet nytt, ergonomisk dashbord
Advanced Comfort-setene gir høy sittekomfort.
Setene har forsterket sidestøtte som sørger for at du sitter behagelig.
Funksjonen Dynamic Surround Vision viser områdene bak og på sidene av bilen på det digitale innvendige speilet.
Nye førerassistentsystemer som tretthetsvarsling, trafikkskiltgjenkjenning og filholderassistent gir en enda bedre kjøreopplevelse.
2 størrelser
3 motorvarianter
4 lakkfarger
2 størrelser
3 motorvarianter
4 lakkfarger
Berlingo varebil fås med ett utstyrsnivå
Utvendig design:
- Ny Citroën-logo
- Grå felger med grå kapsel
Innvendig utstyr og infotainment:
- Automatisk klimaanlegg
- Oppbevaringsplass for smarttelefon, uten DAB eller radio
Komfort og sikkerhet:
- Kollisjonsputer for fører og passasjer, kollisjonsgardin, sidekollisjonspute
- Connect Box med SOS-pakke
- Sikkerhetspakke
- Automatiske kjørelys
- Parkeringssensorer foran, bak og på siden (Gjelder på manuell. Automat har kun bak)
- Elektrisk parkeringsbrems
Berlingo varebil fås i to størrelser
Høyde
Lengde
Bredde
Lengde
Bredde
Volum
Totalvekt
Høyde
Lengde
Bredde
Lengde
Bredde
Volum
Totalvekt
Berlingo varebil fås med tre ulike motorer
CO2 utslipp1:
140 g/km
Blandet kjøring2:
5,27 L/100km
Pris fra 325 500 kr
CO2 utslipp:
148 g/km
Blandet kjøring2:
5,79 L/100km
Pris fra 360 500 kr
CO2 utslipp1:
173 g/km
Blandet kjøring2:
5,64 L/100km
Pris fra 499 000 kr
Berlingo Van is available in 4 colors
Ny 4X4 med elektrisk bakaksel
Det er nå et nytt system for Berlingo 4X4, med dieseldrift foran og elektriskdrift bak ved behov.
- Berlingo 4X4 får et eget betjeningshjul for 4X4
- I automatisk modus og ved gode kjøreforhold er det kun drift på foraksel som en «normal» 2 hjulstrekker, med drift fra dieselmotoren som vanlig
- Ved behov (mer krevende kjøreforhold), kobles det automatisk inn drift også på bakaksel
- Driften på bakakslingen leveres nå av en egen elektrisk motor og inn- / utkobling styres av en egen styreenhet. Det er altså ingen mellomaksling eller viskosekobling som ved tidligere 4X4 systemer
- Den elektriske motoren for bakakslingen får strøm fra to egne 48V batterier. Disse lades opp helt automatisk, ingen tilkobling av ladekabel
- Denne strømmen genereres ved å hente energien fra bakakslingen når den triller med i 4X2 modus / nedoverbakker, eller – ved behov -strøm fra bilens vanlige dynamo
Forebyggende vedlikehold
ë-Routes
ë-Routes-appen gir deg et estimat på hvor langt du kan kjøre, slik at det blir lettere å planlegge.
Denne tjenesten kommer i 2024.